Elementy Identyfikacji Wizualnej
Elementy Identyfikacji Wizualnej
Co potrafimy -> Identyfikacja wizualna -> Elementy Identyfikacji Wizualnej
Oprócz Logo, kolorystyki i typografii jakie składają się na podstawową formę identyfikacji firmy, równie ważne są następujące elementy:
Wizytówki - są jedną z najbardziej popularnych form identyfikacji firmy, jej przedstawicieli i pracowników. W zależności od branży, mogą być one różnie zdobione i uszlachetniane - poprzez lakier wybiórczy, foliowanie, czy też tłoczenie. Atrakcyjne pakiety wydruków i oryginalne projekty sprawiają, że ta prosta forma reklamy może wywrzeć bardzo pozywtyne wrażenie na Klientach Twojej marki.
Papier firmowy - to nic innego jak swoisty "podkład" pod różnego rodzaju oficjalne dokumenty firmowe - faktury, zestawienia, oferty handlowe i wiele innych. Papier firmowy jest integralną częścią całościowej koncepcji wizualnej firmy.
Koperty z nadrukiem - sprawiają, że korespondencja jest identyfikowana przez partnerów biznesowych, oraz wywierają na nich pozytywne wrażenie, będac elementem skłądowym identyfikacji wizualnej.
Foldery reklamowe - pozwalają prezentować ofertę firmy w formie papierowej, którą można przy każdej okazji wręczyć swym potencjalnym, jak i obecnym Klientom, tak by zapoznali się oni z dziedziną naszej dzialalności.
Plakaty reklamowe - są nieodłącznym elementem niektórych branży - np. rozrywkowej, czy sportowej. Plakat ma przykuwać uwagę odbiorców i informować ich w skondensowany sposób o najważniejszych elementach przekazu.
Ulotki - to forma reklamy, która wciąż stosowana jest przez wiele firm, nie tylko w wielkich aglomeracjach miejskich. Jest to prosta, stosunkowo tania i sprawna forma dotarcia do potencjalnych Klientów. Ważne jednak, aby ta forma przekazu trafiała do wcześniej określonej grupy odbiorców - w czym również możemy Ci pomóc.
Teczki ofertowe - drukowane w pełnym kolorze sprawiają bardzo dobre wrażenie biznesowe w kontakcie z Klientem. Przekazanie dokumentów, materiałów reklamowych, czy też wręczenie teczki jako przysłowiowego gadżetu reklamowego, sprawi pozytywne wrażenie na każdym Kliencie.
Szyldy - pozwalają identyfikować firmę w miejscu jej siedziby - by łatwiej ją znaleźć, lub w innych miejscach, gdzie chcemy promować jakąś konkretną usługę, lub poinformować odbiorców o tym czym i gdzie się zajmujemy;
...i wiele innych elementów identyfikujących firmę.